Mogelijkheden

Er zijn veel mogelijkheden om training te geven en te coachen, zowel bij je thuis als buiten. Veel mensen willen niet direct naar een sportschool of gym. Daarom geef ik vaak training thuis en/of buiten.

Ik neem altijd de nodige materialen mee om er een effectieve training van te maken.
Zorg zelf voor een handdoek en een bidon of flesje water en het wordt een fantastische training.

Het is ook mogelijk om een kennismaking met aansluitend een training te boeken. Zie de aanbieding onderaan de pagina of boek een kennismaking direct hier.

  • Bij je thuis, één op één, of gezellig een partner-training tegen hetzelfde tarief met partner, kind(eren). Bij thuistraining zal, doordat we wat minder ruimte hebben, de nadruk liggen op lenigheid, kracht, souplesse, coördinatie en iets minder op conditie/duurtraining. training thuis
  • Ergens buiten; park, strand. Jij mag kiezen! Doordat we hier meer ruimte hebben kunnen we wat meer, dan bij een thuistraining, de nadruk op conditionele aspecten leggen.  Ook hier is partner-training nog leuker!  training buiten
  • Binnen of buiten trainingen toegespitst om je te helpen bij rug-, knie- of schouderklachten.
  • Bij voldoende inschrijvingen ook groepstrainingen buiten (minimaal 3 en maximaal 5 deelnemers). Tijdens deze trainingen werken we aan uithoudingsvermogen, kracht en coördinatie.
  • Voor grotere groepstrainingen en/of  bootcamp kun je contact opnemen.

Voor alle buitentrainingen geld dat deze alleen worden gegeven als het weer het toelaat (regen, storm weer waarschuwingen KNMI enz.). Ook uiteraard afhankelijk van de mogelijkheden in verband met corona.

Voordat ik met je ga trainen doen we altijd een intake. Ik kijk dan naar je wensen en doelen, maar ook waar je nu staat in relatie tot fitness en andere sporten/activiteiten.
De belangrijkste vragen zijn dan altijd:

  • Wat is je doel en waarvoor wil je dat doel bereiken: afvallen, sterker worden, betere conditie, spiermassa opbouwen (en er gespierder uitzien), herstel na een blessure of een combinatie van deze doelen?
  • Hoe vaak wil je trainen? Ik adviseer om minimaal 2x per week te trainen.

Om je voortgang te kunnen volgen kan ik ook een meting met een speciale weegschaal doen die niet alleen je gewicht, maar ook vetpercentage, spiermassa e.d. registreert. Deze meting herhalen we dan om de paar weken.

Om je een goed en persoonlijk trainingsschema te geven is het belangrijk om te weten of je bijvoorbeeld blessures hebt, slik je medicijnen, ben je onder behandeling bij een arts of fysiotherapeut, enz.
Ook advies over je voeding is één van de zaken waarbij ik je kan helpen. Al deze zaken zijn belangrijk om je te helpen je doelen te halen.

Je kunt het intakeformulier en trainingsschema hier al vast vooraf downloaden.